Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Világelső a gödöllői egyetem komposztálótelepe 2023-08-31 12:57:33 A helyi campuson képződő összes biológiailag lebomló hulladékot helyben hasznosítja a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem
Újabb fejlesztések indulnak a gödöllői egyetemen 2023-02-23 17:42:37 A 3,352 milliárd forint vissza nem térítendő európai uniós támogatásból négy campus épületeinek infrastrukturális és energiahatékonysági helyzete javul
GIKSZER a Művészetek Házában 2013-01-25 08:09:06 Közel 79 millió forintos európai uniós pályázati forrás segíti a 12-29 éves gödöllői fiatalok közéleti részvételének erősödését
Egészséges helyi élelmiszer kerüljön az asztalra 2012-11-29 12:42:31 November 30-ától két kereskedelmi egységet és egy menzaétkeztetési műhelyt is működtet Gödöllőn a Gödölye Szociális Szövetkezet